lördag 23 mars 2013

ett stort FÖRLÅT

Hejhej, förlåt att jag inte har bloggat så mycket, har haft så sjukt mycket att göra! men här får ni -------->
FREDAG. igår så efter skolan gick jag & klara hem till elvira, det var jätte kul där, vi gjorde smothiee. Med chokladpulver & bananer & hallon haha det var jätte gott, sen åkte jag hem & packade till idag.
LÖRDAG(idag) så är ja påväg till Sundsvall för jag ska ha innebandycup,så nu är vi påväg till en skola för vi ska sova där inatt så då ska vi lämna alla saker där, sen åker vi & äter lunch på Max! sen ska vi spela match, typ 2 matcher. Så efter de 2 matcherna åker vi till himlabadet, ett äventyrs bad, för vi fick gratis inträde. WIHOOO, så efter de duschar vi & sen ska vi till skolan igen & mysa & packa upp godis & popcorn & filtar & bara mysa! Så himla skönt! Bloggar mer imorn om det behövs & om jag hinner! för vi kanske ska titta på robin stjernberg!! Wiiii
Ha så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar