tisdag 16 april 2013

JAG VET MIN DAG

ja hejsan igen! Jag vet att jag la ut en bild på en glass under detta inlägg men jag ska bara berätta om den här sjuka dagen!
Idag på skolan hade vi SO, NO, engelska, matte, elevens val (syslöjd) , tyst läsning. Det var en ganska lugn dag men alltså vi hade såklart rast & lunch också men orka skriva hela schemat. Men efter det så gick jag, louise & elvira in till stan & sålde majblommor. Det var rätt många som köpte! Sen gick vi till en pizzeria & åt kebab. Efter de sålde vi lite till, sen gick vi till matbutiken & köpte en glass var, DOM KOSTA 5 KRONOR STYCK! Fatta vad billigt! Men sen filma vi lite roliga klipp, sen stack vi in till den "stora plan" "post plan" som vi säger här i den lilla by'n men iallafall, vi satt där & hängde. Vi frågade några om de ville köpa men dem hade "redan köpt" vi ba "oki" nej men sen kom Anton, matte & Adam (orka säga deras smeknamn, ni fattar ändå inte) vi satt där i solnedgången, myyyys! Sen åkte jag hem & åt en macka & sen nu ligger jag här i sängen & bloggar & dunkar musik! Psss.. Mitt rum är snart klart! Kanske kommer en video på videofyme om några veckor, vem vet? Men nu ska jag försöka sova, jag ska ju rida imorn så jag vet inte om jag kommer kunna blogga efter skolan då heller! Kram på er mina finisar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar