måndag 6 maj 2013

HEJDÅ

hej! Ni behöver inte vara rädda att jag ska sluta! Det ska jag inte! Jag ska åka till Turkiet i en vecka. I fredags var jag på restaurang med pappa & efter det så åkte jag & Louise på disco. Vi hade jätte roligt! Sen på lördagen gjorde jag naglar som ni kan se på videon på videofyme om ni vill se hur jag gjorde!
På söndagen åkte jag upp på sjukhuset för att jag mådde dåligt. Dom sa att jag hade jätte hög feber. Sen åkte jag & pappa hem. Vi gjorde glass & SLUSH som vi blandade med Coca cola , den blev grön , haha! Men det blev jätte gott! Så idag är det måndag & jag åker till Stockholm ikväll & flyger till Turkiet imorn då. Jag packar just nu. Det är sjukt tråkigt men jag längtar jätte mycket! Hoppas ni får en toppenvecka medans jag ligger på solstolen & solar. Kram!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar